دیوید تیلور ستاره نامدار کشتی آمریکا بعد از شکست دوباره یزدانی ادعاهای جالبی را مطرح کرد.

عکس یادگاری حسن یزدانی با دیوید تیلور

به گزارش همشهری آنلاین ستاره مسابقات کشتی جهان، دیوید تیلور، امشب در بلگراد با نتیجه‌ای عالی حسن یزدانی را شکست را داد و چهارمین مدال طلای خود را به گردن آویخت. تیلور در یک گفتگوی بسیار خواندنی از دوره پرانگیزه رقابتش با حسن یزدانی گفته است و اینکه خود را برترین کشتی‌گیر تاریخ می‌داند؛ ادعای بزرگی که به زبان آوردنش از سوی او قطعا با واکنش‌هایی مواجه خواهد شد.

با این حال تیلور نه تنها یک قهرمان ممتاز، بلکه یک انسان قابل احترام نیز هست؛ به صحبت‌هایش درباره خانواده و البته نگاه مهربانانه‌اش به حسن یزدانی خوب دقت کنید:

* هیچ حسی بهتر از این نیست

هیچ حسی بهتر از رکوردی که زدم، نیست. من حس قدردانی دارم. وقتی جوان هستی، فکر می‌کنی همه کارها را خودت انجام می‌دهی و به تنهایی از پس همه چیز برمی‌آیی اما الان که تیمم را در کنارم دارم، خوب هستم و در بهترین حالت قرار دارم و به خاطر داشتن همه آنها سپاسگزارم. من بدون این سیستم ورزشی، همسرم و دخترانم اینجا نبودم.

دخترم گفت می‌خواهم همیشه قهرمان باشی

دخترم ورزش می‌کند و روز اول مدالش را به من داد و گفت دلم می‌خواهد این مدال را داشته باشی و هر روز به آن نگاه کنی و همیشه قهرمان باشی‌. دختر دیگرم تازه دو ساله شده و از روی سکوها من را تشویق می‌کند. آنها نمی‌دانند چیزی که من به دست آورده‌ام، چه عظمتی دارد و درکی از آن ندارند اما من هر روز دلم برای آنها تنگ می‌شود. در واقع این کار را به خاطر آنها انجام می‌دهم و می‌خواهم به من افتخار کنند که این شجاعت و توانایی را دارم. هر کسی این شانس را ندارد که کاری را که من انجام می‌دهم، هر سال در این تشک کشتی و در این مسابقات مهم انجام بدهد.

مربی‌ام من را جمع و جور می‌کند

مربی من بی نظیر است و روزی که پایم را در ایالت پنسیلوانیا گذاشتم، به من گفت تو یک روز قهرمان ملی می‌شوی. زمانی که قهرمان المپیک شدم، به او گفتم حالا هدف بعدی چیست اما او نقطه اتکای من است و من را جمع می‌کند و با تمرینات بسیار سخت به سر جای خودم می‌آورد. او از لحاظ فیزیکی و احساسی من را آماده نگه می‌دارد اما شما فقط همین صحنه کشتی را می‌بینید و این شانس را پیدا نمی‌کنید که پشت صحنه را ببینید. این حس خیلی خوبی است که دارم.

* یزدانی استاد این دوئل است

مسابقه با حسن یزدانی به شکل وحشتناکی سخت است. همه چیز خیلی تغییر کرده و وقتی که من کشتی را شروع کردم، جنگ ما مثل یک بازی هفت تیر کشی بود. اما تخصص او همین است و روز به روز هم بهتر می‌شود. انگار غریزه ذاتی او این است و استاد این دوئل تن به تن است. هر چه که زمان جلوتر رفته، این آدم حساب‌شده‌تر کشتی می‌گیرد و توانسته یک جاهایی از من بهتر شود. من واقعا مجبور شدم تغییراتی در کشتی خودم ایجاد کنم.

هر بار باید راه جدیدی پیدا کنم

شکست در سال ۲۰۲۱ فاکتور مهمی بود که به من انگیزه داد و امروز در تونل فکر می‌کردم که باید در این مسابقه پیروز شوم و آن نتیجه را جبران کنم. اما او [حسن یزدانی] هر بار راهی پیدا می‌کند که من را اذیت کند. او خیلی خوب است و مربی‌اش به خوبی را آماده کرده است. من باید برای شگرد او راهی پیدا می‌کردم اما او هر بار شگردهایش را عوض می‌کند و همین باعث می‌شود که رقیب سختی باشد. من هر بار باید برای شکست او راه جدیدی پیدا کنم.

* بدون او انگیزه‌ای برای بهتر شدن نداشتم

شما معمولا چنین جوی را در هر مسابقه‌ای نمی‌بینید. برای ما در ایالت پنسیلوانیا این جو وجود دارد و این موضوع در یک صحنه جهانی تکرار می‌شود. همه ما از جاهای مختلف دنیا به اینجا آمده‌ایم و من واقعا قدردان هستم که بخشی از این اتفاق هستم. همچنین بابت حضور حسن یزدانی هم قدردان هستم که من را هُل می‌دهد تا بهتر شوم. اگر به خاطر یزدانی نبود، من انگیزه‌ای نداشتم که مدام خودم را بهتر کنم. او هر روز کاری می‌کند که خودم را بهتر کنم و از او ممنونم.

امیدوارم در یادها بمانم

کشتی، یک ورزش یگانه است که زبان مشترکی دارد. همه امتیازات را دنبال می‌کنند و کشتی‌ها را می‌بینند و می‌دانند که کشتی‌گیر بودن چقدر سخت است. من اعتقاد دارم که کشتی همه آدم‌ها را کنار یکدیگر جمع می‌کند. من در تمام مسابقات تلاش می‌کنم که امتیاز بگیرم و این چیزی است که امیدوارم با آن در یادها بمانم.

* جشن می‌گیرم و به تیم انگیزه می‌دهم 

قطعا با دوستانم و خانواده‌ام جشن می‌گیرم و سپس خودم را برای فردا صبح آماده می‌کنم که تیم مسابقه دارد و باید اینجا باشم که به آنها انگیزه بدهم. هیچ حسی بهتر از این نیست که صبح بیدار شوی و بدانی مدال طلای جهانی را داری و می‌آیی که به تیمت انگیزه بدهی. من می‌خواهم در یکی دو روز آینده استراحت کنم و از کشتی‌های تیم لذت ببرم.

* اگر در این جنگ عقب می‌افتادم، سخت می‌شد

این اولین چالش واقعی بود که در آن حضور داشتم. خیلی استرس داشتم و سعی کردم حرکاتی را ابداع کنم و ابتکار به خرج بدهم. اگر من در این حالت قرار نداشتم، مسابقه مساوی جلو می‌رفت. من در طول مسابقه باید دعا می‌کردم که [یزدانی] راهی را پیدا نکند که بتواند زیرگیری کند. نباید اجازه می‌دادم که دستش به پایم برسد و این چالش خیلی سختی بود. اینکه توانستم خودم را جلو بیندازم، ضرباهنگ خیلی خوبی را در کشتی ایجاد کرد و من توانستم کشتی را سرپا نگه دارم و برتری را حفظ کنم. اگر این جنگ را عقب می‌افتادم، برایم سخت می‌شد.

* تورنمنت به تورنمنت پیش می‌روم

من تورنمنت به تورنمنت زندگی می‌کنم و سعی می‌کنم به این فکر نکنم که به بهترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا تبدیل شوم.

* اگر نبودم، او ۱۰ مدال جهانی می‌گرفت 

من آدم رقابت‌دوستی هستم و سعی می‌کنم همواره در زندگی‌ام این حس رقابتی را داشته باشم. این داستان که هر بار به فینال می‌رسم باید با حسن یزدانی رقابت کند، خیلی مسئله مهمی است، چون اگر من نبودم، این آدم تمام کشتی‌هایش را می‌برد و حداقل ۱۰ مدال طلای جهانی داشت. بدون من تا ابد می‌توانست قهرمان شود. امیدوارم همیشه حسن یزدانی عضوی از این اتفاق باشد که برای من رخ می‌دهد.

* من برترین کشتی‌گیر تمام دوران هستم

هر اتفاقی رخ بدهد و هر چه بگویید، من پویاترین و مسلط‌ترین و برترین کشتی‌گیر تمام دوران هستم. من همیشه سعی می‌کنم امتیاز جمع کنم و قهرمان شوم و این چیزی است که همه من را با آن به یاد می‌آورند. حس تمرین برایم تکراری شده اما این حس هیچوقت تکراری نمی‌شود. تا قهرمان نشوی، نمی‌توانی ادای آن را دربیاوری. هیچ حسی مثل این حسی که الان دارم نیست و هیچوقت این حس را به دست نمی‌آوری، مگر اینکه یک‌بار یک‌بار دیگر قهرمان شوی.

کد خبر 789088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 312
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 38
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    البته اینبار به لطف داور قهرمان شد؟
    • US ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      آمریکا رو به افوله... فقط در ورزش و المپیک حرف اول رو میزنه،در بقیه مسائل رو به افوله،چند سال هم میشه که نفتش تموم شده
    • حسین IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      عزیزان نمیدونم چند تا از این مخاطب های گل ورزشکار هستند و میدان مسابقه رو درک کردند
    • حمیدرضا IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      تیلور هر دوره پیشرفت داشته مسابقه قبلی ۷ بر یک یزدانی رو برد واین مسابقه هم که ضرب فنی شد واین نشونه اینه که تیلور هردوره قوی تر ومتفکرانه تر کشتی گرفته.حسن کافیه خودشو باور کنه ودرگیر استرس وهیجان نشه وبا فکر کشتی بگیره.
    • بردیا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      نصف چاههای نفت امریکا پلمپ هستن،اونوقت میگی نفتش تموم شده،بالا باشی جوون
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      با یه کشتی گیر آسیب دیده مسابقه دادن دیگه قیافه گرفتن نداره....😁😁
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      گفتن منصفانه قهرمان شده مسائل ورزشی را با رقابت‌های پست سیاسی و ... ربط ندهید
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      نه به لطف بر تری خودش قهرمان شد هم فدراسیون کشتی کاملا توضیح داد چرا امتیازات تغییر کرد به همراه صحنه اهسته اون چند ثانیه خاص و هم اینکه کارشناسان کشور خودمونم همگی تایید کردن که داوری کاملا درست بوده و حتی میتونستن اصلا به یزدانی امتیاز ندن متاسفانه یزدانی ی بد شانسی بزرگی اورده که تو این وزن دو تا قهرمان این چنینی هستن بیایید به جای بهانه و توجیح همگی دعا کنیم و امیدوار باشیم حسن یزدانی تو المپیک برنده باشه و مدال طلا رو بدست بیاره
    • مدیر و تاجر IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      85 21
      نه برادر هم دارای ایرانی هم بین الملل رای به تیلور دادند
    • داود IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      94 10
      به لطف یک تیم مربی گری حرفه ای از کشتی و بدن سازی و روان شناسی و تغذیه و فدراسیون دقیق و بی حاشیه و فدراسیون و فدراسیون و ...
    • حمید IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      طرفو ضربه فنی کرداه بعد میگه لطف داور بوده. فکر کنم طرفدار تیم کیسه ای..
    • حسین IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      68 19
      یزدانی رو ضربه فنی کرد، به لطف داور پیروز شد؟!؟!؟!
    • ناشناس IT ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      3 0
      نه عزیزم
    • جواد IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      داداش از موتوری جنس نگیر قاطی داره🤣🤣🤣🤣
  • آرمان IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    تیلور نه تنها قهرمان که پهلوان است....زنده باشی ....ولی خوب بترس از مسابقه بعدی چون نیاید یک ایرانی را ببری این دفعه به خاطر دخترت بود
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      لطفاً اگر از چیزی سر درنمیارید اظهار فضل و کارشناسی نکنید ،
    • مانه IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      38 23
      خخخخخخخخ
    • حاجی از لندن IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      48 16
      فقط به خاطر...
    • مسعود IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      اگه حسن یزدانی ۱۰ بار دیگه هم با تیلور کشتی بگیره میبازه چون تیلور از همه لحاظ از حسن قوی تره و بهتره.الکی خسن یزدانی را بزرگ کردن
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      حسن یزدانی الکی بزرگ نشده.پیشونیش بلنده وپهلوان واقعیه.قبل از خوندن این گزارش دقیقا داشتم فکر میکردم که اگه تیلور نبود حسن یزدانی همیشه نفراول جهان توی وزن خودش میشد. دوم شدنت هم ارزشمنده یزدانی عزیز
    • سعید اصفهان IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      در خوب بودن تیلور شکی نیست ولی پهلوانانه کشتی گرفتن ، از اقای یزدانی هم بخاطر کشتی پهلوانانه ممنونیم
    • بیسواد IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      95 23
      مسعود جان حسن یزدانی بزرگ هست نیاز به بزرگ کردن نداره تمام ورزشکاران با معرفت بزرگ هستند و نیازی به بزرگ کردن ندارن همون در مورد سیاست نظر بده عزیزم ... ورزشکارا ... ... زحمت کشیدن برنامه ریزی کردن انگیزه دارن من و تو نداریم
    • آرمان IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      25 13
      خیلی خندیدم دمت گرم😂😂😂
    • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      86 17
      تویی که میگی حسن یزدانی را الکی بزرگ کردن چطور تا مرحله فینال اکثرا با ضربه فنی بالا میره یا آگاهی نداری یا داری مغرضانه قضاوت میکنی
    • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      4 2
      خرف زدن خرج نداره
    • جواد IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      12 0
      تیلور و یزدانی هردو واقعا. خیلی کشتی‌گیران سطح بالا هستند فقط دوئل آنها بیشتر بستگی به لحظه رو تشک رودر رو شدن و شرایط روحی و درونی شأن در انلحظه دارد ،که متاسفانه در هردو شکست گذشته کاملا از چهره یزدانی استرس و اعتماد بنفس نداشتن می بارید برعکس تیلور که یجوری اعتماد بنفس نشون داد که حسن یزدانی رو تشک خودشو انگار بازنده میدونست برعکس کشتیهای قبلی که کاملا آدم احساس میکرد که یزدانی می‌دونه که پیروز میشه و تماشاگر هم کاملا اینو حس میکرد اما مقابل تیلور یزدانی ی ترس درونی داره که نمیزاره خودش باشه
  • ستاره سرخ US ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بله همان چیزی که تیلور گفت که زدانی اگر جلو می افتاد جبرانش براش مشکل می شد ولی نا داوری نگذاشت اینبار یزدانی دوست داشتنی ازش جلو بیفتد و قهرمان شود? ناداوریها همیشه در اکثر میادین ورزشی بر علیه قهرمانان و تیمهای ورزشی ما بوده است? آقای تیلور تا تو کشور قدرتمند امریکا رو داری اینگونه نتایج رو داری ?
    • محمد طاها IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      آمریکا و دیوید تیلور عالی هستند
    • ولی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      71 12
      نه اینو نگو حسن الکی بالانرفته که کلی زحمت کشیده سختی کشیده چرا چرت میگی ازون موقع که من این میشناسم شاید ده سال بیشتر باشه داره زحمت میکشه
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      13 4
      ناباوری مثل زارع انقدر جلو میافتاد که ناباوری میتونه کاری کنه
    • R,h IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      59 23
      ولی چرا شعر میگی تا حالا رو تشک قدم زدی رأی درست بود کسی نمیگه حسن بده ؛!! تیلور یه سر و گردن از حسن بالا تره
    • توحید IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      11 7
      رفقا قبول باید کرد ورزشکار ایرانی باتمام وجود زحمت میکنه اما سوال جای دیگری هست درفینال نیم ساعت قبل بازی تیلور با مربی خودش ی جای بودن دونفری و پرده رو هم کشیده بودن اما حسن اقا داداش اون قزاقستانی ها که کادو اورده بودن با اونا داداش عکس یادگاری مینداخت و تحویل گرفتنشون اونم جای که یکمه میره روی تشک
  • زهرا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    69 38
    حق است
  • علی FR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    76 34
    زنده باد ت.
  • سلام IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    کشتی گیر با اخلاق و فوق‌العاده ای هست
  • فرهاد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    من یزدانی را خیلی دوست دارم.. چون با مرام و با اخلاقه.
  • رضا US ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    اابته که تیلور بهترین کشتی گیر حال حاضر جهان هست
    • علی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      99 18
      البته یزدانی هم خوب کشتی گرفت و بسیار زحمت کشید. فرصت ها را باید غنیمت شمرد واز هر روزنه ای راه تنفس باید ساخت .
    • فرهاد IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      16 7
      انگار داره انشا می‌نویسم
  • بهزاد صادقی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    یزدانی تنها یه کشتی گیر نیست یه پهلوان واقعی هست
  • خزایی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    دمت گرم
  • امیر جمشیدی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    سلام،تیلور نمیجنگید و دفاعی استقامت می‌کرد تا یزدانی را خسته کند،شگرد او این است.یزدانی سیاست کشتی را فراموش کرده یا اصلا بلد نیست،گذشت مدال را به کشتی پهلوانی دادن،اینک به فرصت طلبها مدال میدهند،در اینجور مواقع با اینجور هریفها همانند خودشان شده با ۱امتیاز پیشی عمل کرد و برنده شد,و به هیچ عنوان ریسک نکرد،یزدانی نباید ریسک میکرد
  • FR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    82 14
    خداییش هم کشتی گیرا مرام پهلوانی دارن،
    • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      55 96
      زنده باد تیلور و ...
  • سعید استقلالی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    دو کشتی گیر بزرگ دو انسان دوست داشتنی
  • پوریا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    درود ...کاش میبردیش اقای یزدانی .‌..
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    34 10
    موفق باشی
    • علی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      30 14
      کاش میبرد؟ معنی کاش اینجا واسم نامفهومه، شانسی که نیست هر کی بهتر و بیشتر تمرین کرده باشه و زحمت کشیده باشه ، پیروز میاد بیرون ،قرعه کشی که نیست
  • امیر جمشیدی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    54 7
    سلام،تیلور نمیجنگید و دفاعی استقامت می‌کرد تا یزدانی را خسته کند،
  • تاج IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    67 21
    تیلورعقرب زردنابغه
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    59 29
    کشتی وبسیاری از ورزش‌ها متاسفانه با سیاست مدیران سیاسی اندیش در فیلا آمیخته وآلوده شده بنابر این مرام نامیمون بسیاری از اتفاقات زشت را ناداوریها واعمال نفوذها در این اتفاق زیبایی دنیا یعنی کشتی رقم زده اند. ستم وظلم به حق وحقوق دیگران در هر جایگاهی ناشایست است ومعذب وجدانهای. فیلا وفدراسیون‌های جهانی از این دست سلامت و مقبولیت خود را به شدت در اذهان مردم ورزش دوست از دست داده اند. ظلم عاقبت خواهد مرد اما... باید با ظلم مبارزه کرد..... زهق الباطل. فیلا زشت شده است امیدوارم زودتر به خودش باز آید.
  • ستاره IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    80 71
    حق یزدانی را داورا خوردن،،،وقتی الکی اعتراض کردن چقدرتابلو امتیازا کم وزیادمیشد که یزدانی وتیمش دست از اعتراض بردارن وادامه بدن تاجایی یادمه یزدانی موقع اعتراض وقتی ادامه داد که داورا امتیازو بعد اونهمه قاطی پاتی کردن داده بودن یزدانی که وقتی شروع کرد اعتراضو تمام کرد حین کشتی دوباره امتیازود دادن تیلور،،،دزدی اشکار تو روز روشن همه جهان فهمید ،،،
  • FR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    89 66
    به لطف هیئت ژولی تو بهترین هستی نمی دانم شب چطور راحت خوابیدی میدانستی که حق تو ۴ امتیاز نبود نبود
    • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      59 41
      الکی نگیر ضربه فنی کرد تیلور قهرمانه
  • محمد IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    86 47
    حسن یزدانی به دیوید تیلور نباخت کادر فنی تیم ایران به کادر فنی تیم آمریکا والبته دراین مسابقه به داوری باختند
    • حاجی از لندن IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      43 64
      مرگ بر داوری بایستی خانه و آدرس آن نا داوران را پیدا کنید در آینده بدرد میخورد
    • حسن IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      5 4
      به نظر من این اتفاق داوری برای هر کسی بیفته محاله برگرده به کشتی. ولی برای آدم های کم روحیه مرگه. وقتی روحت ضعیف باشه وا میدی صربه فنی به این علت. نگاه به موهای صورت یزدانی نکردید چرا به صورت سکه ای ریخته. مشکل و ضعف روحیه که مربی های بی سواد ندیدن. من تا یزدانی رو دیدم گفتم محاله ببره
  • آرش IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    67 18
    به نظرم امسال باید یزدانی تغییر وزن میداد،چهار مدال به خاطر تیلور از دست داد مگه آدم چقد می‌تونه تو اوج باشه
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    37 3
    چقدرخوب گفت اول سیستم ورزشی روگرفت که توایران فقط غیرت وکوشش ورزشکارومربیش هست
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    55 2
    قهرمان شدن آسان نیست اما پهلوان شدن و پهلوان ماندن سخت اما با ارزش است
  • Babak IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    50 12
    یزدانی بایک کشتی تکراری و با اتکا به زورگیری دستش برای تیلور رو شده و باید سبک کشتی را کاملا عوض کنه
  • منصور IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    22 11
    همه تیم هم که می‌ساخت ناراحت نمی‌شدم
  • دارا KW ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    17 7
    این ورزش ومسابقه هست
  • ... IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    48 40
    تیلور فقط با کمک داور برنده شد یزدانی خیلی آماده بود و حرف اول را میزد ولی متاسفانه آمریکایی ها داور را خریده بودن
  • تقدیم به دختر تیلور IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    52 34
    سلام دختر دیوید. تیلور. اییییییییییییین همه مرام داره 😂😂. ولی نه ناموصا اون نباید تو کشتی برنده میشد حق حسن بود ناعدالتی بود حسن اونو زد واقعا واسه همچین عدالتی متاسفم
    • حسین IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ورزش را سیاسی نکنیم بهتره؟؟؟!!!!! مشکل ما در اینجا است ؟؟؟ورزش بایستی جدا از بازیهای سیاست باشه
  • لقمان نورآذر IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    62 16
    حسن یزدانی قهرمان ملی است و شکست هم بخشی از وقایع دوران ورزش میباشد
  • محمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    59 9
    یزدانی بزرگ مرد وسر به زیر و پهلوان واقعی هست که همیشه پشتوانه مردمش بوده و هست.
  • احمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    53 26
    پیروزی حق حسن یزدانی پهلوان ایرانی بود،
  • کادوس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    51 23
    اینبار حسن به داوران باخت ،
  • سعید IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    34 13
    کلا مدل عدل و انصاف تو دنیا همینه خیلی فرق داره
  • حمید IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    38 10
    یزدانی کارش درسته تا ابد دوستش دارم
  • شکوفه IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    53 18
    تیلور واقعا افسانه ای خیلی قدرت داره
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    20 5
    کاش من هم سن توبودم
    • محمد IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      8 4
      ان ناداوری کار خراب کرد.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    16 9
    من باختم ، بدم باختم.
  • ایرانی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    34 19
    اون امگانات که به تیلور میدهن حسن یزدانی داشت به مراتب از او هم بالا تر بود
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    46 23
    تیلور حقش بود برنده بشه هیچ ناداوری رخ نداد
    • M IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      39 23
      برادر عزیز فنی که یزدانی زد چهار امتیاز داشت اگر داوران کثیف و مافیایی حق یزدانی رو داده بودند شک نکن تیلور باخته بود هفت یک درست بود بعد دوبار رای رو برگرداند تف به شرف آنها این اولین بار نیست که حق یزدانی رو میخورم سری قبل هم یزدانی زیر می‌گرفت آن حالت دفاعی روی زمین بادوزانو می نشست و داوران باید اخطار و پوئن به حسن میدادند ننگ بر داوران ظالم
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      2 1
      مجری فن تیلور بود، یزدانی بدلش کرد. امتیاز اجرای فن رو بە تیلور دادن و امتیاز بدل کردنشم دادن بە یزدانی. اما در نهایت این یزدانی بود کە شونەها و گردنش تشک رو بوسید. بە این کار تو کشتی میگن ضربە فنی شدن
  • پیمان.م IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    20 7
    یک انسان صادق در وهله نخست با خودش و بعد مخاطب،..
  • علی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    25 18
    دیوید تیلور باحمایت داوری برنده شد
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    36 25
    موقع خداحافظی یزدانی هست،
  • NL ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    55 37
    دبیر نه برای کشتی آبرویی گذاشته نه برای ایران و ...
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      11 25
      دانش آموزان در مدرسه درامتحان ریاضی نمره صفر می گیرد تقصیر معلم ریاضی یا تقصیر دانش آموزان
    • بانو IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      10 17
      امثال شما فقط بلدین با تخریب چوب بای چرخ بزارید حالا هرچقدر هم که کارشناسان میگن دبیر خیلی خوب داره زحمت می‌کشه که واقعا هم همینطوره ولی امثال شمااز اونجایی که می‌بینید دبیر مذهبیه فقط تخریب میکنید کاری هم به عاقبتش ندارید شما با عقاید دبیر مشکل دارید نه با عملکردش
  • عباس علمدار FR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    61 25
    شما همش از ناداوری صحبت میکنید عزیزان، یزدانی ضربه فنی شد یعنی اگه یزدانی 9 بر صفر هم جلو باشی موقعی که ضربه میشی دیگه کار تمامه احساسی تصمیم نگیرید اونا همه چیزیشون درسته
    • آرش IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      22 9
      باید اینم در نظر بگیری که وقتی روحیه ورزشکار خراب بشه میبازه مخصوصا وقتی که ببینی داورها بر علیهش هستند
    • **** IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      13 8
      این مسئله سختی نیست فقط مقداری تفکر میخواد که اغلب ایرانی ها ندارن وقتی اون بی عدالتی در داوری شد و هی امتیازا بالا پایین میشد حسن یزدانی روحیه شو از دست داد و دیگه بازی از دستش رفت به همین دلیل ضربه شد اگه حسن یزدانی جلو بود از تیلو مطمئنا برنده میشد و ضربه نمیشد
    • یاسر IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      13 2
      باهوش یزدانی وقتی دید عقبه بی محابا حمله کرد،
    • سمیر IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      14 3
      اگه یه روز تو زندگیت پاتو رو تشک کشتی گذاشته بودی متوجه میشدی که کشتیگیری که ۱۰ثانیه مونده با اتمام و عقب افتاده باید ریسک کنه بلکه بتونه امتیازو جبران کنه با فن بالا...اگه امتیاز درست میدادن بنظرت حسن سعی میکرد فیتو ریسکی بزنه؟؟میگن اتحادیه گفته رای درسته...مگه میشه بگن ماستمون ترشه؟یه سال بعد میگن اون رای اشتباه بوده مثل المپیک که بازم حق حسن رو خوردن...چندین بار روی زانو میرفت بیرون...همون کشتی رو تو کلاسای داوری تدریس میکنن...درکل خودشون به ناداوری اعتراف کردن...به هرحال حسن برای ما تا ابد قهرمانه چه تو کشتی چه اخلاق
  • مجتبی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    31 23
    چه لنگ باشی چه تیلور!!بردن با داوری حال بهم زنه تمام
  • علیرضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    35 15
    اتفاقا به نظر من یزدانی بهتر از تیلور هست...هم اخلاقا هم فنی...تنها دلیلی که باعث شکست یزدانی می‌شود.. ازتیلور کوهی ساخته است درذهن.. من سه ماه یزدانی را تمرین بدهم مثل آب خوردن تیلور را می‌برد..بخدا راست میگویم ولی کی به ما پیشکسوتان اهمیت می‌دهد.. حیف که همیشه فرصت‌ها ازدست می‌رود و بازدوباره تکرار می‌شود این روال..حیف
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حسن یزدانی پاهاش راراحت دراختیار تیلور قرار میداد لحظه زیر گیری باید یزدانی پاهاش رابه عقب تر میبرد وخیمه سنگین میزد ولی تیلور به راحتی زیر گیری میکرد وداوری هم درست بود ماایرانی هروقت کم میاریم دیوار کوتاه تراز داور نداریم
    • هالک IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      10 3
      به همین راحتی که تو میگی نیست. این همان شگرد تیلور بود که چجوری به این راحتی به پای حسن میرسید. سرعت وعکس العمل تیلور خیلی بهتر از یزدانی بود همین
    • تورک اوغلان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      9 2
      عرض ادب و احترام خدمت پیش کسوت عزیز...من ۱۵ سال کشتی گرفتم بی ادبی نباشه ب نظره من راه بردن تیلور زیرگرفتنه...هر جایی که کشتی گیران ما از امریکایی ها زیر گرفتن پیروز شدن ..کامران قاسمپور با زیرگیری کاکس و ۲ بار شکست داد..کشتی ایران یعنی زیرگیری
  • رضا IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    27 10
    تیلور خیلی سیف بازی میکنه اصلا بازیش دیدنی نیست.همش منتظر حریفه اولین حرکتو بزنه
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    35 5
    بدنسازی آمریکئیها بینظیره ..هیچگدام از کشتی گیرهاشون نفس کم نیاوردن ..باخت هاشون هم دلائل فنی داشت اغلب
  • ناشناس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    14 10
    اگر همین فردا یک مسابقه بین یزدانی و تیلور برگزار بشه ممکنه یزدانی ببره، خود ماهیت کشتی اینست که در آن شانس هم دخیل است نمی توان به چنین بردهایی مباهات کرد و افتخار کرد. بردن و قهرمانی زمانی ارزش داره که اگه چهار بار دیگر هم بین این دو نفر مسابقه برگزار بشه هر چهار بار را یک نفر ببره اونوقت همه قبول می کنند که برنده این کشتی واقعا قویتر از طرف مقابل است.
  • هوتن IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    13 25
    سلام ، درودبه همه ورزشکاران وو زش دوستان ، تیلورتنهاقهرمان نیست ، بعدازتختی تیلورپهلوان واقعی جهان هست، به همه انسان هادرس زندگی میدهد
    • ساناز IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      16 6
      الان آقا تیلور چه درسی به تو داده گل آقا ؟
  • نصرت IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    26 22
    برای چه باور ندارید تیلور بهترین بود حسن صد ساله دیگه هم با تیلور نمیتونه
    • Ho3in64 IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      ی سخن دیگر
  • ابی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    25 24
    احسنت تیلور پهلوان هست و عاشق ورزش کشتی
  • ناشناس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    21 21
    یزدانی یک پهلوان نیست پهلوان پس از باخت گریه و زاری نمی کند
  • هادی US ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    17 15
    ماشالله به شیر بچه کشتی ، تو همیشه قهرمانی شیر مادر و نان پدر حلالت
  • ناشناس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    22 19
    پهلوان تختی است نه یزدانی، یزدانی پس از باخت مثل یک بچه داشت گریه می کرد
  • ازرفسنجان IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    14 8
    یاعلی مدد
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      11 0
      یزدانی به ضعف مدیریت در بدنسازی واسترس وارده امثال ما له تیلور باخت مثل دوره قبل وقبل تر !حتی جانشین قاسمی به ضعف کوچ کشتی را واگذار کرد کافیه حسن را وادار به گرفتن کشتی به سبک ماذنیها ورود کند وخودش باشد حداقل نه تا مدال جهانی والمپیک داره که تیلور نداره !لطفا ایرانی فروش نباشیم
  • عادل US ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    17 6
    با سلام زحمت کشیده و موفق بوده
  • محمد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    12 11
    با سلام .بنظر من تیلور با ترس کشتی میگیره
  • مژگان پوررستمی US ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    19 21
    سلام، حسن اقای یزدانی به علت نا داوری باخت اما تیلور شاید آدم خوبی باشه وبه ظاهر برده باشه اما به وجدانش بد جوری باخت، نمی دونم وقتی باخودش تنها بشه ایا بازم به بردش افتخار می کنه، تا از فرط ناراحتی به این بی عدالتی درحق حسن، فریاد می کشه و زجه میزنه...
    • مسعود DE ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      26 4
      حسن یزدانی چیزی از تیلور کم نداره کدام کشتی گیر تو دنیا میتونه یزدانی رو شکست بدهد؟ ، خود تیلور میگه یه تیم اونو هدایت میکنه ، چیزی که یزدانی نداره مربی با دانش است که در این زمینه ایران خیلی عقب افتاده است ولی همه کاسه کوزه سر کشتی گیر میشکنه ، تیم فنی باید گریه کنه نه یزدانی باغیرت
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    25 6
    "حسن یزدانی " دوست داریم تا ابد چه ببری چه نبری بازهم در قلب ملت ایران جا داری ....
  • لطف اله IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    26 5
    هیچ چیز ازارزشهای یزدانی کم نشد
  • داربوش‌عمرانی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    24 5
    برای‌ماابرانیان‌اقای‌یزدانی‌قهرمان‌است‌
  • رضا کوچولو IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    27 6
    نقره حسن یزدانی برای من ارزش طلا داره!!!
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    9 5
    تیلور چنتا بچه داره...
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 1
    توقع داریم بر آورده نخواهد شد.
  • نصرت الله عمرانی راد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 8
    سلام . حق و وجدان و اخلاق و مرام و مردانگی، همه رو را یه طرف بهتر بودن را یه طرف، حسن آقای یزدانی عزیز و قلب منه ایرانی،باید قبول کنیم تیلور بهتر ه چرا بعضی‌ها نمی‌خوان بپذیرند، چرا نمیدانم
  • رضا IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    28 2
    همون یک بار هم که بردی خدا دوستت داشت.... ... ... ...
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 3
    برای هردوی شما آرزوی موفقیت و سلامتی داریم
  • امیر IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    13 0
    سلام هردو نفر انسانهای بزرگ و محترمی هستند برای کشتی گیر پهلوان عزیز ایران آرزوی سلامتی میکنم قطعا جبران میکند
  • حیدری IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    16 5
    اولا خدایی حسن خیلی بهتر بوده اگر کشتی گیر باشی میفهمی که کی بهتر بود استرسی که از حق خوریه حسن کردن روی تشک دیگه نمیشه کشتی گرفت به خدا قسم یزدانی10صفر تیلور و میبرد از بی کفایتی مدیران کشتی ما بود که حسن باخت باید یزدانی تشک رو ترک میکرد اگر آمریکایی ها بودن به خدا ولکن قضیه نبودن به خدا خیلی دلم برای حسن سوخت مظلوم واقع شد تا صبح براش گریه کردم چون برنده بود به خدا خیلی از تیلور سر بود تیلور خودش ترسیده بود من هنوز اعصابم خورده هنوز دارم میگم چرا ازش دفاع نکردن راحت ازش گذشتن دیگه یه آدم چقدر میتونه خرد شه در کل حسن جان تو قهرمان واقعیه دنیا هستی خود آمریکایی ها هم اینو میدونن اون دسته از ایرانییان که میگن تیلور بهتر بود باور کن فقط از تلویزیون کشتی دیدن من خودم بچه شهرری هستم و تا 15سال پیش کشتی گرفتم در کنار قهرمانان جهان امثال سوریان ودیگر کشتی گیران شاگرد خدابیامرز عبدالله زارع به خدا لنگه حسن دیگه کشتی ایران پیدا نمیشه و نخواهد شد ایرانی با غیرت به این پسر میگن ... .... .... ... شیر مردی نازنین. ریکا حیدری هستم از شهرری اصالت حیدر آباد شهر جویبار مخلص هر چی باغیرت
  • شوزب IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 5
    بی رقیب دنیا راباختی
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    10 4
    به لطف دستهای آلوده ی داور وسط بردن ذ قیام داره ووووولللبللا
  • انور SG ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    12 3
    یزدانی کنده رو بالا برد مهم اینه گور طلا .....
  • احمد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    16 6
    تیلور باید قبول کنه که با امتیازات نا بجا و حق خوری امتیازات حسن یزدانی طلا گرفت چر که تیلور خواست از یزدانی زیر بگیره که یزدانی بدل زد و واقعا امتیازات اولی به حق بود. امتیاز تابلو اعلانات چندین بار بالا و پایین شد .
  • نازنین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    16 3
    یزدانی بهترین ورزشکار ایران هست ... .... ...
  • محمد IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    14 1
    ما به هر کسی که منش پهلوانی داشته باشه احترام میزاریم وکشتی ورزش اول ما ایرانیانه .ما کشتی رو به خاطر منش پهلوانی دوست داریم ...شما و جردن بارون و کسانی که این منش رو رعایت میکنن قابل احترام هستند .برای ما تمام کشتی گیرانمون چه روی سکو و چه بیرون از سکو برای ما تا همیشه قهرمان و پهلوان هستند و مدال مهم نیست به پهلوانان و منشششون افتخار می‌کنیم...حسن یزدانی توی قلب ماست همچنین تمام کشتی گیران عزیزمون
  • fardin IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    11 2
    حسن یزدانی بی شک یکی از بهترین کشتی گیران جهان است ولی یک ضعف بزرگ داره که متاسفانه مربیان ما طی این همه سال به این مسله توجه نکرده‌اند ان هم دادن زیر یک خم به حریف تمام گشتی های یزدانی که برنده شده و امتیاز به حریف داده از زیر امتیاز داده و در پو گشتی قبل فینال هم این کاملا مشخص بود. مربی تیم امریکا خوب یزدانی رو انالیز کرده بود و نقطه ضعف یزدانی رو خوب شناخته بود.
  • حسن DE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    15 1
    خسته نباشی ،نمیشه کنار تشک نشست وبگی لنگش کن ،همینقدر که به روی تشک رفته و با یک حریفی که همه امکانت در اختیارش بوده سر شاخ شده ،کار مهمی هست .درود بر تو دلاور .باز هم پیش ما سر بلندی .حق یارت .
  • ایران IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    12 6
    واقعا اون ۴ امتیازی که حسن گرفت، فقط وفقط وفقط وفقط از آمریکایی ها بر میاد که جلوی چشم چند میلیارد انسان اون ۴امتیازی رو به نفع خودشون برگردونن
  • عبدی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    12 1
    بله تیلورپهلوونه ولی حسن اقاهم حسن اقاست ان شاالله توالمپیک میبینین
  • Ehsan IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    9 1
    متاسفم ک اکثر بازی هارو به آمریکایی‌ها باختیم کشتی گیرا این باید بدونن ک نماینده ملت ایران هست آقای تیلور ضربه فنی کرد و اصلا بحث اعتراض و اینها بی مورد هست و از کشتی اول مشخص بود قهرمانون آقای یزدانی خیلی راحت پاهش در دست کشتی‌گیران مختلف گیر میفتاد و باید تمام کشتی گیرامون رو این مسئله فک کنندو‌تمرین و ی جور مشخص کشتی نگیرند و راه های مختلف داشته باشند .
  • اصغر IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 1
    لطفا به همتای حسن اقا میدان داده شود
  • صادقی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 4
    کاش نقش نفوذ ‌‌وداوری را در کشتیهایش ت‌وضیح میداد .
  • ... خان IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 3
    واقعا من آقا حسنو‌ دوس دارم‌ ولی حس میکنم تیلو‌ر‌ یه رگش‌ لره‌ یا با لرا‌ زیاد میگرده‌‌ غیرتی شده 😂 ... ...
  • امیر IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 6
    آقا چرا حرف مفت می‌زنین من فیلمشو دیدم درسته داور یجا نامردی کرد که اگه هم نمره به حسن میداد بازم ۹ به ۵ میباخت حالا بعضیا میگن قطعا برنده میشد نخیر این حرفا همش از روی تعصبه قبول کنید که باخته
  • امیر تاجی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    11 7
    حق خوری، همه میدونن اگر تیلور عقب میوفتاد نمیتونست جبران کنه و حسن برای جبران امتیاز مجبور شد بره برای فیتو و ضربه شد از کشتی خودش مجبور شد برای حق خوری فاصله بگیره، کمی باید انصاف داشته باشیم، من وقتی حق خوری اتفاق افتاد گفتم کی میخوان کشتی‌گیر خودشون رو بیارن از تشک بیرون بابت اعتراض تا حداقل تیلور بفهمه حقش طلا نبوده تا حسن اعتماد به نفس پیدا کنه، فقط ورزشکاران کشور رو اینجوری نابود کردن، عبدولی، جدیدی، امامی مقابل کایل دیک، و متاسفم، حسن طلا حقت بود که ازت گرفتن
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    11 6
    حسن یزدانی قهرمان است و قهرمان خواهد ماند دیوید تیلور یک تقلب مار و مربی او یک دروغ گو بود مرگ بر آمریکا شیطان صفت
  • M IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 7
    خدایی کشتی گیر امریکایی خیلی خوب بود و هست حسن یزدانی هم همینکه بین این همه کشتی گیر مقام دوم را اورده جا شکرش باقیه باید بیشتر کار کرد تا نتیجه بهتر گرفت،همیشه میگند شکست پل پیروزی واسه ایندس
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    11 1
    تیلور با اون همه عظمت میگه من نبود همه طالاها مال یزدانی بود بعد سایبری ها میان میگن یزدانی کشتی گیر نیست
  • ناشناس IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    9 10
    شاید تیلور الآن قهرمان جهان باشه اما مسلما بهترین کشتی گیر تمام دوران ها نیست، این افراد فقط ظاهر ورزش کشتی رو درک کردند.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 16
    امتیازا رو بالا پایین کردن تا بهش امتیاز دادن.
  • داریوش IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 11
    اونجا فقط حمید سوریان را میخواست آمریکای ها را ببره
  • سحر IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 1
    حسن یزدانی بهترین وپهلوان ترین کشتی گیر دنیاست ومدال نقره اش از مدال طلا تیلور خیلی باارزش تر است به هر حال اون تو امریکا زندگی میکنه خیلی امکاناتش کامل تره
  • آبین NL ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 6
    همون طور که خودش گفته، اگر عقب نیفتاد وار براش سخت میشد. داورها گذاشتن عقب بیفته اگر مرد بود این موضوع رو نادیده نمیگرفت
  • ابوالفضل IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 8
    اقا دس بکشید از این‌حرفا حقیقت تلخه یزدانی در مقابل تیلور بازنده بوده الکی امیدوار نباشیدو غیرتی تصمیم‌نگیرید
  • آبین NL ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 7
    همون طور که خودش گفته اگر عقب میفتاد کار براش سخت میشد. به کمک داورها بود که عقب نیفتاد اگر مرد باشه این موضوع رو نادیده نمیگیرد.
  • مهدی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    12 3
    آقای محترمی که میگی حسن یزدانی رو الکی بزرگش کردن پس چطوری هربار همه ی حریفاشو شکست میده و تا فینال میاد؟چطوره ک تیلور میگه اگر نبودم هم تا فینال میومد و ۱۰تا مدال داشت؟میدونی چقدر سخته هر سال برسی فینال استانی دوباره باید شروع کنی کشتی بگیری تااا مقطع ملی و تورنمنت ها و غیره این ب کنار من فکر میکنم دلیل باختش فقط دو چیزه یک اشتباه داوری دوم استرس . وقتی یه مسابقه فقط یکبار در دو الی چهار سال یکبار برگزار میشه هربار مقابل اونی ک باختی قرار بگیری مشخصه استرس میگیری بعد تازه هر بارم مربی بهت میگه تاکتیک و مکانیزم کشتی رو باید عوض کنی و تو باید مثل ربات عمل کنی به اون چیزی ک مربی میگه حتی اگر میزاشتن یک دقیقه از اون شش دقیقه خودش باشه و کشتی خودش رو بگیره می‌برد حتی توی سخنان آقای تیلور دقت کنی میگه هربار با همون شگرد منو اذیت کرد
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 7
    تیلور دیو بی خاصیت راست میگی بعد از مسابقه بیا با پهلوان حسن کشتی بگیر تا بینم مثل ... ... بکوبد زمین یا نه
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    14 1
    تیلور میاد میشینه و تمرین یزدانی رو متفکرانه تماشا می‌کنه بعد رسانه های ایران با غرور می نویسند که تیلور ترسیده و بعد یزدانی ضربه فنی میشه !!! هر وقت به جایی رسیدیم که یزدانی هم بشینه تیلور را مهندسی و آنالیز کنه بی شک قهرمان المپیک بعدی میشه !!!! امیدوارم یزدانی کامنت مرا بخواند و از همین فردا شروع به حرکتی با برنامه و مهندسی شده تا المپیک پیش برو به امید قهرمانی
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 1
    هم تیلور و هم یزدانی خداوکیلی پهلوان هستند
  • عزیز IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    12 4
    آقای تیلور مطمئن باش دوره بعدی جبران می کنیم.
  • وحید IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 0
    کاملا درست میگه
  • محمد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    11 2
    حسن یزدانی از تیاور بهتره فقط یکم استرس داره اما دمت گرم پهلوان توتکی
  • فاطمه IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 2
    یزدانی اگه خوب نبود که دوم نمیشد ولی فعلاً تیلور از یزدانی پهلوان بهتر بازی می‌کنه زنده باد یزدانی زنده باد ایران
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    10 2
    فقط حرفهای ای هموطن میگه آمریکا رو به افول نفتش داره تموم میشه واقعا ما با اینا شدیم 80میلیون 🤣🤣🤣
  • US ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 1
    حسن برادر بزرگترین شکست ناامیدی هست ادامه بده
    • مهرداد IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      واقعا راس میگی..
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 0
    راستی ضربه فنی شد نه؟
    • سعید US ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      4 8
      تشابه تیلور با یزدانی دقیقا مثل پرسپولس با استقلال....پرسپولیس همیشه قوی تره و وقتی باخت میده استقلال هوادارای شیشتقلال میگن ناداوری🤣
  • علی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 2
    حسن باید یه وزن خودشو ببره بالاتر و در دزن بالاتر کشتی رگیره
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 0
    پس باید درود بفرستیم به جناب تیلور و هم چنین رقیب سر سختش یزدانی عزیز
  • محمد IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 5
    دمت گرم قهرمان با اخلاق جناب تیلور حریف نداری بخدا کشتی گرفتن شما خیلی جذابه ایول
  • محمدکاظم پارسائی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 2
    خداکنه روزی برسه مردم کشورم ، تا به ورزشکاران خودشون بهاء بدن به همین اندازه که به خارجی ، از همه مهمتر به قهرمانان واقعی که شهدا و آزاده ها و قهرمانان واقعی رو ، چرا ...!!!
  • GB ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    9 8
    نمیدونم فاز اونایی که میگن ناداوری چیه! بابا طرفو ضربه فنی کرد. یعنی هر دو کتفشو همزمان رسوند به خاک! شما دنبال چی هستین الان؟ حتی اگه یزدانی بیست امتیاز هم جلو بود با ضربه شدن بازنده بود. این از بخش ورزشیش! در مورد پهلوانی هم خود مردم خیلی بهتر میتونن قضاوت کنن
  • امیر IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 6
    خدایی اعصابم بهم ریخت خیلی عصبانی هستم که چرا این کشتی نتیجش اینجوری شد حیف شد که یزدانی شکست خورد حق یزدانی خدایی این نبود ولی توبرای مایه الگویی خسته نباشی پلنگ هیچ وقت ناراحت نباش وتلاشتو بیشتر کن بخاطر مردمت که روتو حساب میکنن ودوست دارن ایشالا تنت سالم باشه تاسال بعدی امید روبه دل مردمت هدیه کنی افرین به غیرتت مادیدیم که چقدخودتو به اب واتیش زدی خدا سلامتی وقدرت بده که تومسابقه بعدی باتیلورکمرشو به خاک بچسبونی
    • ابی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      2 4
      مربیان چنان استرسی به حسن دادند مثل یک بچه که دائم بش بگی دکتر باید بشی کشتی آرامش،فکری می‌خواهد که حسن نداشت چون خیال میکرده ورزش سیاسی است اما تیلور چون چنین طرز فکری نداشت قهرمان شد چون سیاست از ورزش،جداست
  • محمد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 5
    فرق است بین کشتی گیر اول دنیا و مرام پهلونی داشتن. البته زیاد اقای یزدانی رو نمیشناسم ولی مردای کشتی گیر ایرانی ،اکثرا مرام پهلوونی و مردونگی دارند ،چیزی که در فرهنگ آمریکایی ،جایی ندارد.فقط برد و باخت براشون مهمه. تیلور هم البته کشتی گیر قدریه.چون اقای یزدانی رو شکست داده
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 5
    کشتی های الان دیگه کشتی نیست.کشتی فقط کشتی های پهلوانی واجرای انواع واقسام فن ها.بازم گلی به جمال دوران تختی تا...عباس جدیدی ها.دیگه هیچ هیجانی هم نداره. اگه الان یه کشتی گیر قدیمی توزمان سفر میکرد وبا تیلور ویزدانی کشتی میگرفت با یه دست ضربه فنیشون میکرد.
  • میثم IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 1
    تو اینجا ناداوری نشد ولی به گفته همه کارشناس ها تو المپیک در حق یزدانی ناداوری شد
  • رضا IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    9 1
    اگر امکانات و شرایطی که تیلور در امریکا دارد، کشتی گیر های ایرانی داشتند. بدانید حتما ایرانی ها برنده می شدند. اگر شرایط تمرین و تامین مالی و آسایش روانی یک ورزشکار مهیا شود. می شود تیلور یا سایر کشتی گیر های امریکایی، شرایط را برای یزدانی مانند تیلور مهیا کنید. آنوقت قضاوت کنید. و ببینید چه کسی برنده است.
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 2
    ماکه دل شکسته شدیم اما وقتی یه کشتی گیر دوبارازیه حریف سنتی شکست بخوره دیه روحیه براش نمی‌مونه یزدانی هرچند جسور هست شکی نیست اما در مقابل تیلور تنش می‌لرزه ازدل اوکسی خبرنداره علت باهاش قطعا همینه ازنظر روانی تامین نشد
  • مهدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 3
    با سلام کشتی زیبایی بود اما به نظرم تنها کسی که می‌تونه تیلور را شکست بدهد کامران قاسم پوره و بس.
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    9 4
    چقد قشنگ و محترمانه صحبت میکنن جهان پهلوان واقعی تویی تیلور.
  • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 4
    ما همگی یزدانی رو دوست داریم و همیشه آرزو میکنیم ببره ولی باید قبول کنیم که تیلور برتر از یزدانی بود و حقش بود،نمیدونم چرا بعضیا دوس دارن همه چی رو سیاسی کنن.ب امید طلای یزدانی در المپیک
    • علی داداش IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      5 2
      با سلام و عرض ادب تیلور آمریکایی قشنگ شعرفارسی ما را صرف کرد برو کار کن مگو چیست کار که سرمایه جاودانی است کار کشتی گیران ما باید بیشتر از اینها کار کنند درباد این خوابیدیم که یزدانی هستیم آزمون هستیم طارمی هستیم
  • رضا IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 2
    ولی انسان باید حرف حق را بگوید من حسن یزدانی را خیلی دوست دارم چون با مرامه ولی انصافا زورش به تیلر نمیرسد
  • علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 3
    ببینیدفرق یک قهرمان خارجی بایک قهرمان ایران درمردانگی فتوت هست هیچ وقت قهرمان ایرانی اینجورخودستایی نمی‌کند همیشه دیدیم بعدازپیروزیهای بزرگ من کاری نکردم دعای مردم مشمول پیروزیم شد را میگویند که نشانه افتادگی وفتوت هست نه مثل آقای تیلور اینچنین خودرا برتربداند
  • امیر علی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 0
    هممون ناراحت شدیم .به نظر من یک دوره به جای یزدانی کشتی گیر بعدیمونو بفرستن تا ازنطر روحی روانی به شوک بهش وارد بشه من مطمئنم بهتر جواب خواهد گرفت
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 4
    واقعا داوران نامردی کردن کاشکی از اول اون ۴ امتیاز را نمیدادن که پس بگیرن خبلی حس بدی داشت و فکر میکنم با اعصاب و روان حسن بازی شد۔
  • مسی افسانه ای IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 2
    حتی اگر داور ها امتیاز یزدانی را میدادن باز هم تیلور در آخر برنده بود ، تیلور یک پارچه حمله بود و یزدانی ضربه فنی کرد فقط دقت کردید که کشتی گیر های آمریکایی بطرز غیر عادی قوی و پور نفس بودن ، امان از این فرمول های جدید دوپینگ های
  • محمد IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 2
    یزدانی همینکه تیلور میبینه بدنش خالی میکنه بیشتر از مربی نیاز به یک روانشناس داره تا روحیشو درست کنه
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 6
    حسن یزدانی همیشه قهرمان هست. دیوید تیلور با کمک داوران مدال طلا رو به دست آورد. لعنت بر ناداوران. درود بر ایران و درود بر حسن یزدانی. حالم از سیاستمداران آمریکایی بهم می خوره. زنده باد ایران. زنده باد قهرمانان عزیز ایران.
  • بهمن IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 4
    ورزش ما کجاش رو اصوله با تخم مرغ آب‌پز وسیب زمینی برسی به رده ملی بعد بشی نور چشمی وبری مسابقات جهانی دیگه هرچقدر کباب هم تو حلقت بریزن مردم پشتت نباشن فایده نداره
  • حسین زودفکر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 2
    سلام العان چندین سال هست حق کامران را خیلی روشن می‌خورند یزدانی خوب هست چون از کودکی با کامران تمرین کرده نحوه کشتی هم را به راحتی می‌شناسند ولی هر دو نخبه ۸۶ کیلو دنیا بودن به زور او را با کم بود وزن فرستادن ۹۲ کیلو باز هم قهرمان شد ‌ولی باز سر کارش گذاشتن برو ۹۷ که خنده دار بود او جای یزدانی هر بار با تیلور روبرو میشد برنده بود چون جنگنده و زیر گیر از هر دو پا و آمادگی خوبی دارد البته انقعدر در اردو ها از بی جهت در تمرین ها صدمه دید ولی هنوز هم تنها شخصی هست که گربه سیاه تیلور هست حتی یک بار هم نخواستند این قهرمان به حق خود برسد یزدانی هم اگر پهلوان بود اجازه یک بار رو به این قهرمان جویبار باید میداد اگر رفیق واقعی بود که نبود کامران تنها کسی هست که به راحتی تیلور خواهد برد نه برای علاقه بگم بخاطر نوع کشتی که داره یزدانی اصلا زیر گیر نیست آمریکای ها فقط کسی توان مقابله داره که زیر گیر از هر دوپا باشه که کامران واقعا این گزینه رو داره متاسفم پروفسور های فدراسیون به این قهرمان حتی یک بار هم در وزن اصلی خودش اجازه ندادن کشتی بگیره همین میشه تیلور رو خدا سبز کرده برای تیم ملی
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 2
    قهرمانی مبارکش حقش بود تیلور خیلی آماده ومصمم بود برای پیروزی که به خواسته خود رسید بدون تکبر
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 2
    ایران باید اول مربی رو عوض کنه کسی که خودش مقام وعنوان نداره چه اتتظاری از تیمش داشته باشیم. رانت بازیه... در مجموع یه مربی کار بلد و فنی باید بالا سر تیم باشه یه بدنساز خوب یه دکتر تغذیه خوب. این بچه ها هیچ گناهیی نکردن فقط گرفتار بی دانشی و بی تجربگی کادر فنی شدن. حیف این بچه ها.
  • Nasar IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 1
    سلام چه بگویم من بازنشسته هزاران علی دایی افتخار ایران حالا ما ایرانی ها با دیدن رونالدو آن هم در فاصله چند صد متری مگر کی به خدا قسم ول کنید فقط ایران بزرگ
  • پارسا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 2
    اقای مخاطب خاص اتفاقا امتیازی که تیلور گرفت درست بود چون دستش بسته بود و مجری اول فن بعدش اصلا نکته اینجاست حسن راضربه کرد ببین با واقعیت باید کنار بیای دوست قشنگم افرین الان هم برو مسواک بزن بخواب موقع خوابته
  • مهدی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 2
    ولک چقدر بیکارین شما
  • بنده خدا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 4
    آقایان احساسی نظرندیم بایدقبول کنیم که تیلور ازحسن یزدانی صدرصدبهتروقوی تربودوهرچه که میگه درست میگه در ضمن کشتی ماحداقل ۲الی ۳سال ازآمریکا وروسیه عقب هست لطفااحساسی نظرندین دراین جام جهانی حسن یزدانی هیچی برای گفتن نداشت وقتی باباش گفت ازناحیه کتف مسدومه من گفتم تیلوربرنده هست ولی چونکه ایرانی بودم برای برنده شدن به حسن‌ یزدانی رای دادم بااینکه ته دلم میگفت برنده تیلوره.....درضمن کشتی‌ گیرهای ماهرچه دارندهمه ازخودشان دارندوفدراسیون کاری برای اونانمی کنه برای همینه که ماهمیشه از قافله عقبیم
    • مهدی صوفی IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      4 0
      دوستان تمام این باخت ها چه در زمینه ورزشی و کل صحنه های زندگی ما مسببش نبود برنامه منظم و پیشرفته و انتخاب نادرست افراد بی لیاقت به عنوان مدیر در عرصه های مختلف هست
  • بهنام IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 2
    هیچ ناداوری نشده کاملا رای داورا صحیح بوده که خود فدراسیون کشتی ما هم تایید کرد
  • حجت IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 1
    بهتون قول میدم بازهم حسن تیلور روبروی هم قرار می گیرند
  • حجت IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    بهتون قول میدم بازهم حسن تیلور روبروی هم قرار می گیرند
  • فرید IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    دوستان سلام چیزی که ازش اطلاعات ندارید خواهشا درموردش حرف نزنید تیلور وحسن یزدانی بهترین کشتی گیران این وزن تاریخ هستن شکی نیست
  • هادی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    بهتون قول میدم بازهم حسن تیلور روبروی هم قرار می گیرند
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    یزدانی و تیلور مثل مسی و رونالدو هستند.اگر تیلور نبود یزدانی سالها پشت سرهم طلا می گرفت.به هر حال یک اشتباه جزئی باعث میشود دیگری برنده شود.
  • محمدرضا IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    بنظر من حسن یزدانی در این کشتی خسته بنظرمیرسیدودست هاش به خوبی کارنمیکردتاتیلورروازپادریاره
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 1
    بنده همه کشتی گیران کشورم رادوست میدارم وافتخار میکنم که پرچم کشورم بالاست حسن جان دوس ات داریم
  • امیر IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 2
    یزدانی مال رقابت با تیلور نیست و اون یک بارم که تیلور رو برده اگه بازی ۲ ثانیه ادامه پیدا میکرد یزدانی باخته بود تیلور با فکر کشتی میگیره و صبر میکنه تا حریف حملاتش تموم شه بعد یهو حمله میکنه و با لطف دستای خیلی قویش راحت میتونه پای بازیکن رو بگیره و ول نکنه یزدانی فقط ۲ دقیقه حرف برای گفتن داره و بعدش دیگه خسته میشه
  • زهرا IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 3
    به لطف داور قهرمان شد یزدانی برای ما همیشه قهرمان ارزش یزدانی خیلی بالاتر از مدال جهانیه پهلوان پیروزی مبارک
  • Behnam IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    تیلور تنها فکرش ورزش هست و یک تیم قدرتمند شبانه روز دارن تمرین میکنن شغلشون ورزش کردن هست با کلی امکانات به روز دنیا ...ولی یزدانی با هزینه خودش ورزش میکنه خرج خانواده میده و هیچ امکاناتی نداره یعنی از نظر مالی تامین نیست و فکرش تنها ورزش نیست ... در کل در کل ایران به جز فوتبال بقیه ورزش ها پولی ندارن و با هزار بدبختی ورزش میکنن
  • ایوب IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    5 2
    حاجی چتونه هی زنده باد تیلور زنده باد تیلور راه انداختین طرف داره به ریش من و شما می‌خنده میگه من قوی ترین کشتی گیر عالمم حسن یزدانی هم برام یه انگیزه است دیگه یه نفر باید بیشتر از این مغرور باشه؟ اونم کسی که بخاطر رای مشکوک یه عده داور... برنده شده حسن حقش نبود اینطور امتیاز ناگهانی از دست بده روحیه اش رو توی نیمه اول بعد از این رای عجیب باخت بعدش هم دیگه نتونست اوضاع رو جمع کنه حسنی که بعد از باخت هاش توی مصاحبه از شرم و احساس مسئولیت گریه می‌کنه و از مردم ایران عذر خواهی میکنه کدوم کشتی گیر همچین روحیه و احساس مسئولیتی داره؟
  • Amin IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    5 1
    حق خوری کردن
  • کیان IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 4
    درست میگوید قهرمان شدن اتفاقی نیست بلکه تلاش می خواهد و تمرینات سخت . تیلور هر سال آماده تر از سال قبل روی تشک می آید اما حسن یزدانی می خواهد با دعا و ثنا قهرمان شود که این ممکن نیست ...
  • حسن IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    یا نظر اون دوستی که گفتند با دعا حل میشه و دعا کنیم بره المپیک موافقم. دعا کنید دعا
  • محمد طبیب چی IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 2
    سلام . بنا به گفته تیلور نقطه ضعفش پاهای او است .
  • GB ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 1
    مگر اینکه یک‌بار یک‌بار دیگر قهرمان شوی. //////
  • شهروند IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 1
    یزدانی اگر تو کشتی باخت تو روحیه یه آدم بازنده که خودش رو نبازه مدال طلا داره دم هم گرم
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 1
    حق راناحق کردی زیردست های حسن اسیر بودی باناداوریها خودتراکشیدبالا حسن اقادید ناداوری میکنند براش بردباخت اهمیتی نداشت چون انرژی دیگه نمیمونه ،حسن کل ایران دوست دارند چون کشتی اش مردانه بود
  • کیامرث دوستی IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 1
    با سلام خدمت همگی ببینید دوستان هرکی که تلاش بیشتری بکنه تمرینات خوب بکنه مسلمن قهرمان میشه
  • قهرمان IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 3
    تیلور یک قهرمان با اخلاق هم هست.تربیت سیاسی ش هم با اخلاق همراه بوده...
  • US ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 3
    دیگه اینقدر بهانه تراشی نکنید
  • سعید IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 2
    نتیجه روبرسی کنن
  • مهدی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    تیلور کشتی را برد ولی ما ایرانی هستیم و پشت حسن یزدانی خودمون را خالی نمی‌کنیم شما اگه پسرا توی بازی ببازه قیدش را میزنی؟ مسلما نه
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 4
    دم مرامت گرم حتما بهتری ک مدال میگیری
  • سلمان IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    من به عنوان یه هموطن و ورزشکار احترام قائلم برای آقای یزدانی ولی باید منطقی حرف زد آقای یزدانی اگه صد قهرمانیم داشته باشه امروز بایکی حریف شده از لحاظ کشتی برتری داره ودرحال پیشرفت هست تعصب روکنار بذاریم
  • حسن کریمی صدیق IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 2
    اروپایی های ترسو همیشه زیر چتر آمریکا بمانید
  • سید گریان LU ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    من فکر کنم تیلور این آخرین المپیکی که هست شرکت میکنه خودش گفت دیگر از دنیای کشتی خداحافظی میکنه
  • Amir IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 2
    واقعا نباید از حق گذشت ،تیلور یه کشتی گیر همه فن بلده ،البته که حسن ما هم همینطوره .
  • ناصر IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 3
    به نظ من حسن این باخت رو از روی عمد داد تا المپیک طلا بگیره اگر حسن این کشتی رو میبرد (و میتونست ببره) دیگه نمیتونست تو المپیک طلا بگیره چون تیلور تو المپیک برای انتقام میومد و طلا میگرفت اما حالا حسن میتونه تو المپیک انتقام بگیره و طلا رو تصاحب کنه
  • همرزم هادی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    برای وزن حسن باید یک کشتی گير جنگنده وتکنیکی پیداکرد
  • م IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 0
    شما آمریکاییها تو کشتی همیشه کمتر از ایرانی ها هستید اگر غیر از این بود جویبار پایتخت کشتی دنیا نمی شد اون از جردن بارور که ادعا میکرد یه ایرانی از مازندران غرورش را خوابوند دیگه چرت نبافید بازی ادامه داردل
  • علی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    به نظر من باید کامران قاسمپور حق تیلور رابزاره کفه دستش تابفهمه
  • سید IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 3
    هول نشو ... ایندفعه هم داورا ... تو مدالت وگرنه الان رفته بودی تو اتاقت در رو هم قفل کرده بودی
  • نداحمیدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    ما آدما تو زندگیمون یه وقتی یه جایی یه کاری و به نحو احسنت انجام میدیم و به خودمون افتخار می‌کنیم بعد همون لحظه یکی میاد ازش میپرسن این کارا رو کی انجام داده اونم با کمال وقاحت وپرویی میگه من و مورد تشویق قرار میگیره و تو اونطرف داره نگاه میکنی و میگی این همه زحمت به پای یکی دیگی نوشته شد و تمام فکر و ذکر و افکارت بهم میریزه و اصلا دیگه نمیخوای تو اون جا وتو اون شرایط و اون لحظه باشی که ببینی به این وحشتناکی نادیده گرفته شدی حسن یزدانی هم بعد از اون مدل رای دادن بعد از چهار بار جا به جا کردن امتیازها همین حال و داشت و مشخص بود که فقط میخواست زودتر کشتی تموم بشه از ناحقی این آدمای پست . اصلا بگین ضربه فنی ولی با اون امتیاز الکی که به تیلور داده شد انگار برای ادامه نبرد براش نوشابه انرژی زا باز کردن و دیگه با خودش گفت تموم برد با منه
  • محسن IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    یزدانی رو به پیشرفت و تیلور در اوج از نظر سنی تیلور کم کم قافیه رو به یزدانی واگذار خواهد کرد ولی یک نکته که آمریکایی ها خسته نمیشن نقطه تاریک ورزش این کشوره که موضوع بعدها مشخص خواهد شد ..درود
  • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 1
    سلام یباربزاید قاسم پوربا اوکشتی بگیره یبار بعد معلوم میشه یبارفقدددچون بنظرم چون تیلوراورو زود نمیتونه آنالیزکنه میبازه خیلی هم دوست دارم تو کشتی اول بهش بخوره
  • خالد جابری اهواز IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    5 1
    حسن یزدانی یکی از بهترین کشتی‌گیرهای دنیاست و امیدوارم روزی برسه که انتقام این شکست رو بگیره آرزوی سلامتی برای حسن یزدانی تمام کشتی‌گیرهای خیلی دوست داریم
  • علی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    6 1
    ... خودت هم میدانی که هیچ وقت برتر از حسن یزدانی نیستی فقط وفقط به وجدانت رجوع کن من از کشتی چیزی بلد نیستم ولی جای داور اون مسابقه که تو قهرمانش شدی اگر بودم سریع خودم را میکشتم تا بعدا وجدان درد نگیرم
  • یامان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    نه وقتی تانک روس هاا این فنو میزنه برا او4امتیاز داره ولی برا یزدانی ما هیچی
  • یامان IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    اون وقت که سعدالله اف تانک روس ها منتظر حریف زیر گیری کنه و کنده رو میکشخ بالا ۴امتیاز بهش میدن چی باز دوباره به ناحق هس
  • اهوازی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    یزدانی هم پهلوان. و هم قهرمان و هم وطن پرست و هم عاشق مردمش برخلاف اکثر سلبریتی ها خسته نباشی دلاور
  • آرش IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    کشتی گیر خوبیه،اماداوری کمکش کرد.
  • علیرضا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 0
    مهم اینه که این شیرمرد ایرانی خوب و شجاع و با اخلاق کشتی میگیره و همیشه ما رو چشم انتظار کشتی بعدی خودش می‌کنه. درو بر شرف حسن یزدانی و همه دلاوران ایرانی
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    فعلا که مدال های یزدانی بیشتر تازه ۴ سال هم کوچیکتر
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    کاش یه تست دوپینگ هم ازش بگیرن البته شیطان هم بدش میاد از کسی که تهمت میزنه ولی افتضاحات دوپینگ المپیک قبل ورزشکاران آمریکایی و پنهان کاری های وادا که روسیه بر ملا کرد رو تو اینترنت سرچ کنید
  • Soldier IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    معلومه حسن از تیلور قوی تره ولی تیلور باهوش کشتی می گیره بعد شما مگه ایرانی نیستین آقایون عاشق تیلور شما حتی یکبار هم روی تشک نرفتید ببینید چه فشاری روی شخص هست مخصوصا اگه رقیبت یکی مثل تیلور باشه
  • حامد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 0
    خدایی گردن یزدانی سه برابر گردن توعه.تو امریکایی حیله گری وگرنه یزدانی بهتره.امریکا امریکا ننگ به نیرنگ تو....خخخ
  • ایوب IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 1
    آقای تیلور که به خودت میگی بهترین کشتی گیر تمام دوران! من یه اسم به شما میدم اگه مردی حرفتو تکرار کن «غلامرضا تختی»😏
  • Ali IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    ایکاش برای یکبارهم که شده کامران باتیلور کشتی میگرفت
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 3
    اقا جان بفکریه جایگرین باشید. هرچه سریعترجلوی این فضاحت رو بگیرید.ما باید قبول کنیم که کشتی آمریکا ازما بهتره واسه اینکه همه چیزشون رو حساب و کتابه ....
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ....
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ....
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
    • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ...
  • شیلا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    سلام اقای نیلور شما برنده مسابقه نیستی چون به ناحق از امتیازصفر به 7رسیدی یعنی نامردی تمام در ورزش نامرد ترین کار یعنی امتیازت را بگیرن بدهند به رقیب شما بازنده میدان هستی حسن یزدانی همیشه پیروز هست وهمیشه در قلب ما ایرانیان هست وبهش افتخار میکنیم حسن اقا از تیلور برده چون امتیازش را به ناحق خوردن
  • مجتبی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    هیچ وقت نمیتونی تیلور رو ببری با این وضعیتی که داری.... حالا پهلوانیت به کنار
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    ضربه فنی شد.
  • ممد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    ده صفر میباخت ولی ضربه قنی نمیشد
  • فقط خدا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام
  • علی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام خوبی ، چه خبر
  • Mohammad IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    ای بابا
  • محمد IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    اگر همه شرایط این دو کشتی گیر مساوی بود...
  • بهراد IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    داور اگه امتیاز یزدانی و درست میداد جلو میفتاد.و از نظر روحی هم افت نمیکرد.
  • کوروش IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    فعلا کسی حریف تیلورنمیشه وحرفش کاملا درسته.
  • Mohamadkhan IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    اره بردی ولی نه جوانمردانه،حسن امتیاز گرفت ولی بهش ندادن چون میدادن شک نکن بازنده بودی،روحیه ش خراب شد،حالا حالاها حسن هست ولی معلوم نیست تو دیگه باشی،و حسن طلاهارو درو میکنه مطمعن باش
  • ❤❤❤☝️mehdisoltani IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    درست مثل دوران بچه گی ک دوستم دستاشا قلاب میکرد و من از شاخه بالایی درخت سیب باغچه خونه مون سیب میچیدیم و دوتایی باهم میخوردیم و لذت شیرینی و طعم سیب تو دهنمون میبردیم واقعیت ❤❤❤☝️
  • واقعیت IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    حسن اقا توبرای همه ماقهرمانی
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    غرور چیز خوبی نیست دادا...
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    آخ آخ آخ امسال کلا ضربه فنی شدیم! سال بعد ژاپن میاد بالا
  • مهدی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    بنظر من امکاناتی که تو آمریکا هست هیچ وقت با امکانات ورزشی ایران مقایسه نکنید امکانات تمرینی آقای تیلور کجا و امکانات تمرینی آقای یزدانی کجا
  • سید صمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    باز خود بهتر دانا ردیف شدن
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    اون کارها را....
  • علی کرمانی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    بنده ی خدا
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    تیلور حسن یزدانی را شکست نداد بلکه داورانی که چهار امتیاز حسن را به تیلور دادند و رو حیه او را خرد کردند در حقیقت یزدانی را شکست دادند البته مشکلات حسن در این باخت بی تاثیر نبود.
  • س DE ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    البته در جنگدگی یزدانی حرفی نیست
  • کامی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    آقا تو از چی داری میسوزی دقیقا ،فیلا لقب پادشاه داده به حسن
  • ابراهیم IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    به نظر بنده تیلورکشتیگیر شش دانگ از همه جهت هستش ومیتونه افکارونیروی خودش رو به درستی کنترل کنه حسن اقامتاسفانه درست کچ نشد
  • روزبه IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    پشتیبانی مالی امکانات تمرینی ارامش معنوی تشویق دولتی تشکر کشوری
  • بردیا IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    فقط ترس واسترس یک مبارزرابسوی شکست میکشونه .کاکو فقط براالمپیک دله بزن به دریا مثل یک شیر
  • حسن IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    فکر کنم حسن ۷وب شروع کرد و قوی تر به نظر میومد این فشار و استرس لعنتی گریبانشو ول نمیکنه ..
  • ایران IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    ببین داداش ی اصطلاح تو کشتی هست میگن فن تو فن مثلاً تو کشتی فرنگی زیاد پیش میاد که مهاجم کمر گیری میکنه و مجری فن هستش و فن تو دستشه ولی فن تو فن مدافع فن تندر میزنه و میشه چهار صفر واسه مدافعی که فن تو فن تندر زده اینجا هم همین بود حسن توی حمله تیلور فن تو فن زد و چون بدون زانو زدن اجرا کرد فن حسن چهارتایی بود و تیلور یک امتیاز حقش بود واسه خاک کردن از پایین . خود حسن یک بود چهارتا واسه فنی که زد یکی جریمه اعتراض اشتباه نتیجه میشد شش یک به نفع حسن و این یعنی برد حسن حق خوری شد شک نکنید
  • Unknown IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    این یزدانی همونی نبود
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    چیزی که مشخصه و واضح اینه قدرت بدنی آمریکاییها طبیعی نیس به طور قطع ماده ای مصرف میکنند که تو تست مشخص نمیشه مطمنم اگه 1 ماه دیگه مسابقه باشه یا نفرات آمریکا عوض میشن یا همه تو دور مقدماتی حذف
  • Saeid IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    دروووووودبرتیلوروکادرفنی او،،، کار ازریشه درسته
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من حسن راحت می تونه تیلورو ببره ولی مربیها نمزارن کشتی خودشو بگیره باید بگن بهش خودت باش مثلان اون نقررو داره دیگه از چی داره دفاع میکنه نمی دونم
  • مرتضی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    دیوید تیلور نابغه کشتی جهان و المپیک هست
  • جواد م IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    1 0
    ملی پوش بعد از هر مسابقه باید بفکر مسابقه بعدی باشد این در آمریکا اجرا می‌شود چون تأمین می‌شود ولي ملی پوش ما دغدغه های زندگی اجازه اینکارو نمی‌ده ملی پوش مازندرانی سراغ داريم که داره سرکمباین کار می‌کنه بعد چه انتظاری داريد واقعيت را بپذيريد همه کشتی گيران مازندرانی با تلاش انفرادی وبا هزينه شخصی روی پای خودشان هستند انتظار خودمان‌ را بالا نبریم یاعلی
  • پیمان مهرپاک IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    1 0
    حسن یزدانی اگر بتواند در المپیک پاریس تیلور رو شکست بده خیلی عالی میشه و به نظر من جبران تمام شکست ها رو خواهد کرد حسن روی تشک شادابی گذشته رو نداره همچین تیغ دار کشتی نمی گیره نمیدونم دلیلش چیه امیدوارم بتونه با یه برنامه ی درست تو المپیک این آمریکایی پر رو رو شکست بده توهین به کشتی گیر ایرانی یعنی توهین به همه ی مردم ایران
  • سید IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    2 0
    داور های بی انصاف امتیاز به تیلور دادند حق حسن را خوردند
  • فتاح IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 1
    ورزشکاری ک دعای مردم پشت سرش نباشه همین میشه..
  • خودم IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 1
    چقدر داره خودنمایی میکنه این کشتی گیر امریکایی
  • محسن IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    2 0
    اینکه حسن یزدانی کشتی گیر بزرگی هست هیچ شکی نیست ولی واقعیت رو باید پذیرفت که تیلور اماده تر از یزدانی بود و دلیل اماده نبودن یزدانی هم این بود که هیچ مسابقه تدارکاتی براش فراهم نشد وفقط تمرین خودش بوده..
  • فرزاد افراسیابی IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    3 0
    بخدا که حسن فنی ترین و دوست داشتنی ترین ورزشکار کشور عزیزمون ایرانه،ولی خب کشتی برد و باخت داره حسن فقط تو این دو سه بار قبل بد شانسی آورده وگرنه بهتر از تیلور بوده،به امید جبران در المپیک، عشق یک ملتی پسر دوست داشتنی ایران
  • محمد IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا یک اسطوره هست تیلور زیاد زحمت نکشید نفری برای شکستش نداریم...
  • حبیب بهبهانی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام آقای کشکشتی گیر . شما و فدرایسون کشتی امریکا و داورها و گاوبندیهایی که دراین مبارزه جهانی که بایستی مردانه میبود ، نبود و تورا قهرمان کردند .
    • محمد ساعدی هستم US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 0
      هر دو کشتی گیر در سطح بالا هستن هر دو کشتی گیر نقطه زعف و قوی دارن و انصافان مبارزه هست اولین اشتباه آخرین اشتباه است ؟
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    1 0
    بعنوان یک ایرانی به حسن یزدانی عزیز تبریک میگم.تلاشت رو کردی،دوم شدنت هم مقام کمی نیست. انشاالله در همه مراحل زندگیت به زیبایی بدرخشی.
  • فرزاد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 1
    اون تیکه که درباره حسن یزدانی بود لاف مسئولین کشتی ما بوده چون حق یزدانی نیست بره مسابقات جهانی همیشه حق خوری در کشور بیداد میکنه و چوب حق بیصدا میزنه
  • مهرداد IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    1 0
    حسن جان قهرما ن خودتی. دوم بودن هم. قهرمان هست چون اون آمریکایی هست اونم خدا داره
  • علی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    داداش اگه داوری عادلانه بود تیلور شکست می‌خورد فن رو حسن زد تیلور امتیاز بالاتر گرفت بنظرم تیلور هیچی نیست بزرگش کردین
  • س ل IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    2 0
    یزدانی همیشه واسه ما قهرمان هست
  • بیژن DE ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    واقعا میگن کنار گود نشسته میگه لنگش کن به دریا رفته میداند مصیبت طوفان را حرف زدن خیلی اسونه
  • حامد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    درکشتی این دونفرمسئله روحی روانی خیلی مهمه وگرنه هردوکشتی گیرکامل هستند
  • فرید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 1
    عزیزان باید منصف بود یزدانی واقعا نابغه هست ولی بدون شک تیلور شماره یک و پادشاه هست
  • حرف حساب IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    یزدانی هم باید با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار، و با انگیزه به میدان تشک کشتی برود....امتحان کند و نتیجه اش را ببیند....
  • حیدر IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    حسن یزدانی حقشون‌راخوردن
  • محمد هادی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    بهترین کشتی گیر تاریخ سایتیف
  • رضا IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    همین تیلور اگه ایران بود ما خدارم بنده نبودیم و فقط فحشو ناسزا میگفتبم به امریکایی ها و یه شهرو میزدیم به اسمش..هزارتام جهان پهلوان میزاشتیم واسش زاپاس..
  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 1
    باید قبول کنیم که حسن یزدانی در حد تیلور نیست مخصوصا این دوره که تیلورنابودش کرد